en bit på vägen

har suttit å nött bonniers trafik skola i några timmar .. tycker de går ganska bra förutom när de kommer till frågor när jag ska sätta i hop en mening på 7 ord av några utvalada ord .. tilda och carolina fick hjälpa mig på dom .. tilda sa hoppas du inte behover sätt ihop en mening på  teori provet ..  problemet med teorin är ju att jag x i fel svar för att jag läst fel men jag vet vad rätta svaret är de är de som kan vara lite klurigt ..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
efter 1 veckas väntan så ska jag nu slå i gång solsidan  avsnitt 5 ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0