i rymden kan ingen höra dig skrika

då var helgen över..  rätt nöjd över helgen var på middags bjudning på  lördag hos min bror där var även mina kusiner var av ena från boden  och hans tjej ..  kul å träffas dom  synd bara att de är sån lång tid mellan gångerna man ses ... fast fredrik träffar jag ju nästan dagligen ..
efter maten tog vi en varm och avkopplande bastu med tillbehör ..
hade tänkt vi skulle vara hemma tidigt så man kunde se en film men så blev inte fallet.. kom hem vid 00  men de kändes ändå inte som att de var så sen ..

nästa vecka sätter jag på allvar i gång med körkortet ... ska bli skoj ... ska kolla om  de finns nå bra program till datorn som man kan ta hjälp av... ska kolla de genast ... tjing

Kommentarer
Postat av: Lottie

Lycka till med körkortet :)

2011-02-06 @ 20:19:02
URL: http://lottielicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

tackar

2011-02-07 @ 19:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0