här kommer jag tillbaka som värsta charmören

hej hopp gummi snopp har ni saknat mina inlägg??

de har gått en tid sen jag skrev sist

föjande har hänt/eller är aktuellt 

1. fått mitt andra barn  lilla edwin eller liten är han inte men ändå,han är ju minst i denna familj..

2. fått mitt körkort som jag har presis lämnat läkarintyg till .. för att få behålla de, när jag tog körkortet fick jag de på vilkor att jag lämnar läkarintyg i januari 2012

3.jobbar på lennarts vvs tjänst  vart där mer än 1år nu... trivs som fisken i vattnet där ..  mina syslor där är att hålla ordning på lagret .. packa upp och sådana syslor

4. skruvat upp 2st lampor i pojkarnas rum



dagarna flyter på ganska bra.. mycket att stå i..  barnen växer så de knakar båda pojkarna är så stora på sitt sätt ..
edwin:  tar sig runt  krypandes och i gåstol
wille:  håller låda från morgon till kväll .. han säger många roliga saker  och många underliga saker ..
tilda: kämpar med sin naturdiet  vilket jag tycker är bra gjort för dom smakar då inte gott
och jag : håller på sluta röka ... men 1 eller  2 cigg får man väl ta i bland



ska försöka hålla er uppdaterade .. de ska inte gå lika långt emellan som sist jag skrev ... fast jag lovar ingenting ...


bilden är vald för att jag tänkte starta skriva igen

tack på förhud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0