ormar i gräset

Då var de kväll igen.. har kännt mig något rastlös i kroppen men jag har inte vetat vad jag velat göra .. Så jag å Wille tog oss en promenad till bankomaten för att hämta ut lite pengar som man ska ha med sig till jobbet i morgon.. Wille tog sin snow spark cykel dit .. men de går så sakta när han ska sparka ..och pappan har så dåligt tålamod när de går sakta ...så tror inte de blir nå mer svängar med den nå mer... men vart har vi brottomt i en färdig värld ... och när vi kom hem kom hem hade   moffa Leif kommit  på besök ...


i morgon är de halv dag på jobbet vilket jag inte gillar för när de är halv dag måste jag börja kl 7 för att hinna med mina 4 timmar för att inte förlora nå pengar ..  jag har så svårt att komma upp på morgonen och så svårt att somna på kvällen .. kvälle å natten kretsar de en massa funderingar i min skalle ...jag funderar å funderar  å funderar .. och har väldigt svårt att komma i ro  och släppa tankarna ..
tankarna kan handla om hur nån bettet sig eller om nångon sagt nått som jag kanske inte tyckte om ..eller vad kan dom ha menat med den meningen... typ ... eller  andra saker jag inte kan ändra på..
oftast är de samma sak som mals i huvudet fram å tilbaka ... hade vart skönt att kunna släppa allt när man går och sover ..och lämna de jag inte  kan förändra ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0